söndag 5 november 2017

Ljus i mörkret!

Förväntningen var stor när jag anlände till Sofiero slott i norra delen av Helsingborg. Man hade sagt att denna ljusfest som skulle gå av stapeln torsdag-söndag 17-21 var kväll skulle vara häftig. Parken är stor och upplyst med marschaller runt alla gångbanor arrangörerna ville att vi skulle gå. Många träd var upplysta, mest med blått sken men även andra färgval fanns.

Jag låter bilderna tala för sig själva!
























Mycket folk var i omlopp denna lördagkväll. En utbränd marschall förstörde mina skor till på köpet, stänk hamnade på dem som inte går att få bort.
Långa slutartider gör att människor blir lite "suddiga" på vissa bilder.

/ Lars

Inga kommentarer:

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...