tisdag 12 september 2017

I färg och ändå inte!

Ibland letar jag efter bilder från speciella händelser flera år tillbaka, eller som denna gång vad jag tog för bilder samma datum för x antal år sedan. Dagens bilder är från Västra hamnen i Malmö, och säkert runt 5- 6 år gamla.
Något ät helt i färg, andra har jag frilagt något i bilden som får sticka ut i färg, åter något som helt är i svartvitt.

Varsågoda!!!

Frilagt en röd färgklick ute på "Titanic-bryggan".

Titanic-bryggan. Lägg märke till antalet hänglås.

En av de runda badbryggorna utmed Sundspromenaden. Tre platser i bilden är i färg.

Som synes en lugn dag.

Här ett välkänt motivområde, lite frövrängt med vidvinkelobjektiv. (Tror det var ett Samyang)

Ville få fram lite av dramatiken på himlens moln.
Som de såg här uppe så fanns inte speciellt många hänglås för 6 år sedan. Idag ser det ut ungefär så här:

Viss skillnad, eller hur?

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...