lördag 20 maj 2017

Solsken gör en glad!

Nog är det så, att solen påverkar människan positivt. Vissa personer skulle kunna bara sitta i solens sken mest hela dagar, medan andra söker sig till skuggsidan. Jag är nog i den sistnämnda kategorin.
Jag åkte ner till Malmö centrum för några dagar sedan och besökte en årligt förekommande matgata som sträcker sig från Gustav Adolfs torg bort mot halva Södergatan.
Här skildrar jag människor på dessa bilder. Håll till godo!










Ett förtydligande, det är mat från många kulturer och länder som säljs över disk, både färdig mat som ost, konfektyr mm. En solig dag, och då väntar man snällt i glasskön.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...