fredag 26 augusti 2016

Där pulsen är hög!

I Stockholm är pulsen på max, och man som lantbo blir stressad av det hela. I Malmö där jag har mitt bo är det betydligt lägre tempo än i huvudstaden.
Nu kommer jag att visa några bilder som kanske inte direkt ger sken av att vara stress, så varsågod att ta del av vad jag gjorde i helgen som var.



















Som du ser en ganska blandad kompott av bilder från Gamla stan med omnejd, Globen, tunneln som de tror Palmes mördare smet igenom, "plockepinn-huset" vid centralstationen, Hammarby sjöstad, Katarinahissen, Söder med äldre bebyggelse, Cornelisparken, Medborgarplatsen, konstverket som hedrar Lennart "Nacka" Skoglund. Mycket man hann med på några dagar . . .

/ Lars 

Inga kommentarer:

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...