onsdag 8 oktober 2014

Med ny glugg!

Jobbade lite extra förra månaden vilket gjorde det möjligt att snabbare kunna köpa ett nytt "normalzoom"-objektiv. Till slut valde jag ett Canon 17-55 mm som ska vara ganska grymt (om man nu kan skriva så).
Här några bilder från min lilla testrunda på jobbet en middagsrast.





Det är svårt att återge skärpan i så pass små bilder som dessa ändå är, men i full skala är det lättare att se.
Nu inväntar jag ett variabelt ND-filter för kommande vattenfallsbilder.

/ Lars

2 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Det ser bra ut! Vad tycker du själv, är du nöjd?
Ha det bra

larsfotografier sa...

Camilla, så här långt ser det bra ut tycker jag.

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...