söndag 26 oktober 2014

Fototriss - Tema djup!

Var ute i skogen öster om Eslöv igår. Där tog jag dessa bilder med ett visst djup i. Mannen på bilden talade om att här skulle det finnas ganska mycket vildsvin, men det enda jag såg var ett rådjur som kikade nyfiket på mig.




Det var lite disigt denna förmiddag, men vad gör det.

Vill du kika på fler trisser, så kolla H Ä R!!!

Denna vecka är det en tävling där de tre första får ett presentkort från C O O L S T U F F. Och det som lockar mig allra mest är prylen du finner i länken ovanför.

/ Lars

17 kommentarer:

Beppan sa...

Riktigt snyggt trissat! Diset gör bilden bara mer spännande!
Fint med en röd tråd.....

Musikanta sa...

Håller med Beppan om den röda tråden. Fint med kontrasten med den röda jackan mot löven och alla höstträden.
Ingrid

Åke sa...

Disigt eller regn kan ge mycket effektfulla bilder som i ditt fall tex. Snyggt djup i dina färgglada bilder :) Vildsvins trakter!!! Nu har jag dålig erfarenhet av dem i vilt tillstånd... Men det låter otäckt. Fint tema :)

Olga T sa...

Den här trissen gillar jag skarpt! Vill veta vart hon ska och vad som finns bakom kröken därborta.

Oliver sa...

Härlig, mysig höstkänsla i dina bilder. Diset ger en extra krydda!

Bitten sa...

Fina bilder med härligt djup!

Per-Anders sa...

Härliga höstbilder med fint djup!

Semester & Mat sa...

FIna bilder!
Möter hellre på rådjur än vildsvin...

Spanaren sa...

Fina bilder och helst den sista bilden/ kram

irene sa...

Härliga dag ser det ut som och jycken verkar undra över varför du stannar hela tiden? ;) 2:an är min personliga favorit

Freja sa...

Det disiga ger känslan av att bilderna är evighetsdjupa! Läckra bilder, snyggt trissat!

Jag sa...

Fina bilder och fin triss - tvåan favvo

Unknown sa...

Hej
Jag är relativt ny i den här bloggen och tittarrunt lite för att se hur ni andra tänker. Gillar ditt tema att förflytta huvudfiguren. också ett tänk.

Eva Trillian sa...

Snyggt trissat - en bra serie där man följer flanören djupare och djupare in i bild!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Grattis, du är en av finalisterna i tävlingen! Lycka till i omröstningen som pågår fram till söndag kväll.

cissi sa...

Ser ut att ha varit en skön promenad! Grattis till en plats i finalen!

Unknown sa...

Så effektfullt "man med röd jacka", diset gör att bilderna blir mer intressanta, poetiska tycker jag.
Lycka till
Kiki

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...